Karol Nowicki

Introwertyczna część naszego zespołu. Marketingiem internetowym zajmuje się od prawie dziesięciu lat. Zaczynał od pisania tekstów na potrzeby SEO, później przyszedł czas na kampanie Google AdWords. Od pięciu lat głównym obszarem jego zainteresowań jest marketing w porównywarkach cen, w szczególności w usłudze Zakupy Google. Ma przyjemność współpracować z klientami z całego świata sprzedającymi bardzo różnorodne produkty, od kasków futbolowych przez luksusowe zegarki, aż po specjalistyczną karmę dla kurczaków.
W wolnych chwilach w teorii i praktyce zgłębia tajniki dobrej kawy.


Sebastian Tekieli

Ekstrawertyczna część naszego zespołu. Od dziesięciu lat tworzy oprogramowanie i portale internetowe, w tym największe polskie serwisy, jak Onet.pl czy Interia.pl. W ostatnich pięciu latach skupia się na aplikacjach internetowych.
W przeciwieństwie do Karola preferuje aktywny wypoczynek. Z pewnością wyprzedzał was kiedyś swoim rowerem lub minął was na górskich ścieżkach. W okresie zimowym możecie także zobaczyć go w pobliskiej rzece lub jeziorze.